La presentació de la XXIV Escola d'Estiu de Castelló tindrà lloc el dimecres 9 de juny a les 19:30 hores a la llibreria BABEL.

Desitjos, emocions, estimes i sensacions són els nostres continguts globalitzadors de l’Escola d’Estiu 2004.
L’acte inaugural, Emociona’t amb la mirada, pretén obrir el marc d’allò que serà el tema de debat, de complicitat, de comunicació i d’enriquiment al llarg de la setmana.
Aquesta Escola d’Estiu està organitzada de manera que cadascú puga optar per un tema de curs i de taller que tindran continuïtat al llarg dels tres dies centrals de la setmana.
D’altra banda, d’acord amb la nostra idea de què l’escola ha de ser oberta a les famílies i a la resta de la Comunitat Educativa, hem organitzat un taller dirigit a mares i pares sobre els creixement emocional en l’àmbit familiar. A més, aquells pares i mares que només puguen assistir a aquest taller, tindran la matrícula gratuïta.
Endemés, és desig de la Comissió Organitzadora facilitar l’assistència a l’Escola d’Estiu oferint un servei de guarderia tot el dia.

Com en totes les altres edicions, tindrem cada dia els Tallers Oberts per poder gaudir d’activitats de formació alternatives i lúdiques encaminades a despertar els nostres sentits i emocions com ara: tast de vins, contacontes, monòleg, fotografia i hip-hop.


Altrament, hem concebut un espai de debat, que serà suscitat per la projecció de la pel·lícula Ser y tener, per poder reflexionar sobre el paper del mestre a l’aula.


D’altra part, el divendres hi haurà un plenari per posar en comú tot allò que els grups de debat que han assistit als diferents cursos puguen intercanviar reflexions i emocions.
Tancarem l’Escola d’Estiu amb una Assemblea General per avaluar i valorar la setmana viscuda, així com per elaborar propostes de futur.

Cadascú pot assistir, segons els seus interessos a aquelles activitats que li siguen més “emotives”; sempre i quan no necessite una certificació d’assistència. En cas contrari, ha d’assistir a un 85% de les activitats. Finalment, es lliuraran certificacions per 33 hores.
Deixa’t emocionar i vine!

T’ESPEREM

 

La Comissió Organitzadora

 

 
 
 
 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           
       
   
           
       
   
         Realització: Elena Sanchis